КП «Рівнеелектроавтотранс» РМР

Офіційний сайт



Новини > Тролейбусній лінії на Північний - десять років!

20.05.2015

Мікрорайон Північний – один з найкрупніших житлових масивів Рівного. Впродовж багатьох років його мешканці чекали на місткий та екологічно чистий транспорт, яким є тролейбус. І ось вже минуло десятиліття від того часу, як після будівництва невеликої ділянки вулиці Черняка ідея спорудження мідної магістралі втілилася у реальність.

Підготовчі роботи, у комплекс яких входило спорудження дорожнього полотна та кільця розвороту тролейбусів, встановлення несучих опор, прокладання кабелів живлення та перенесення існуючих комунікацій, проводилися протягом літа та осені 2004 року. Навесні наступного року вулиця була повністю готова до монтажу контактної мережі. Проектом передбачалася поздовжньо-ланцюгова підвіска – одна з найбільш поширених на пост-радянському просторі. Дріт, по якому подається струм для руху тролейбуса, при такому типі підвіски кріпиться за допомогою ізоляторів до несучого тросу, який, у свою чергу, фіксується на поперечині, закріпленій на опорі. Монтерам необхідно було не лише підвісити майже 5 км дроту та тросу, але й реконструювати існуючу мережу на перехресті вулиць Черняка та Гагаріна з врізанням стрілок і повітряного перетинання, а також змонтувати підвіску на кільці розвороту. Основний фронт робіт було виконано у квітні та травні 2005 року. Трудитися доводилося не тільки вдень, але і вночі, коли тролейбуси відпочивають та не заважають проводити операції з існуючою мережею.

4 серпня 2004 року. Підготовчі роботи: будівництво ділянки вулиці Черняка від вулиці Коновальця до вулиці Волинської Дивізії.

19 квітня 2005 року. Монтаж несучої поперечини на вулиці Черняка.

25 квітня 2005 року. Розкочування та монтаж несучого тросу біля розворотного кільця.

І ось довгоочікуваний день настав! Перший пробний рейс по новій лінії відбувся о 9 годині ранку 19 травня – вулицею Черняка проїхався тролейбус з бортовим номером 46. Машина виконала два рейси, в процесі яких виявлялися недоліки та робилися висновки про придатність лінії до експлуатації. Після цього о 12 годині дня освоювати нові простори відправився перший тролейбус-«гармошка» №119, який працював того дня на маршруті №2. При слідуванні у бік льонокомбінату водій прикріпив на лобове скло табличку «НА ПІВНІЧНИЙ», написану від руки, але ніхто з рівнян не сприйняв це серйозно – як тільки біля тодішнього молокозаводу, замість повороту на перехресті, тролейбус поїхав прямо, пасажирам довелося покинути салон у стані повного здивування.

Присутні при виконанні рейсів головний інженер та працівники служби енергогосподарства дали «добро» на початок регулярного тролейбусного сполучення. Незважаючи на те, що рух з пасажирами планувалося розпочати лише наступного дня, деяким мешканцям Північного пощастило проїхатися на пробному рейсі «гармошки»: почесне право першого пасажира належить тодішній студентці рівненського аграрного коледжу на ім'я Олена.

Урочисте відкриття нових маршрутів №7, 8, 9, що зв'язали Північний з Бояркою, залізничним вокзалом та мототреком, відбулося вранці 20 травня. Після символічного розрізання стрічки святково прикрашені тролейбуси з бортовими номерами 120, 107, 115 та 1 вирушили у перший рейс. Хоча траса введеної в експлуатацію ділянки має довжину лише близько двох кілометрів, в перспективі планується «закільцювати» лінію навколо району по вулицях Волинської Дивізії та Коновальця. Реалізацію амбітних планів міська влада Рівного обіцяє розпочати найближчим часом.

25 квітня 2005 року. Монтаж несучого тросу на вулиці Черняка.

5 травня 2005 року. Монтаж автоматичної стрілки на перехресті вулиць Грушевського, Гагаріна та Черняка.

14 травня 2005 року. Розкочення контактного дроту на розворотному кільці.

16 травня 2005 року. Розкочення контактного дроту на перехресті вулиць Грушевського, Гагаріна та Черняка.

17 травня 2005 року. Монтаж тримачів кривої на розворотному кільці.

Ніч 17-18 травня 2005 року. Монтаж контактного дроту на повітряному перетинанні

18 травня 2005 року. Лінія готова!

19 травня 2005 року. Перший пробний рейс тролейбуса по новій лінії.




Джерело: http://khomko.rv.ua/Khomko/ContentPages/Public/Mayor/home.aspx?fdid=13154

Copyright © 2015 - 2024 КП «Рівнеелектроавтотранс» РМР. Всi права застережено.