This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.

КП «Рівнеелектроавтотранс» РМР

Офіційний сайт



Історія підприємства

Комунальне підприємство "Рівнеелектроавтотранс" Рівненської міської ради створене згідно наказу Міністерства комунального господарства УРСР №344 від 15.10.1974 року. Власником майна є Рівненська міська рада. Свідоцтво про реєстрацію АОО №815618.

Підприємство є юридичною особою, здійснює свою діяльність згідно статуту та чинного законодавства України.

Юридична адреса: 33027, Україна, м. Рівне, вул. Д. Галицького, 23.

Очолює підприємство директор Ткачук Валентин Миколайович.

Підприємство створене з метою задоволення потреб населенняв перевезенні. Основним видом діяльності підприємства є перевезення пасажирів міським електротранспортом КВЕД: 49.31. Клас професійного ризику - 25.

Загальна кількість працюючих на підприємстві 460 особи, в тому числі 250 жінки, 42 особи зайняті у шкідливих умовах праці, в т.ч. 14 жінок. На підприємстві розроблені та затверджені правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників підприємства.

Рівняни вперше побачили новий вид пасажирського транспорту на вулицях міста 24 грудня 1974 року (тролейбусне управління організовано 1 листопада 1974 року). Безшумний, екологічно чистий, багатомісткий і комфортний, як на той час, тролейбус дуже швидко, завоював популярність у мешканців міста.

На єдиний тоді маршрут №1 "РЗВА - Мототрек" виїжджало 25 тролейбусів. Проблема пасажирських перевезень у місті було вирішено. Хоча перших водіїв довелося запрошувати з Полтави, Хмельницького, але дбали й про власні кадри. Група з 30 чоловік, котрі навчалися у спецкомбінаті в Києві, стали згодом ядром підприємства. Дев'ятеро водіїв - першопрохідців працюють і донині.

Загалом, рівненський тролейбусний парк найстаріший в Україні після Сімферопольського. У 2000 році тролейбусне управління було перейменовано в КП "Рівнеелектроавтотранс".

Щороку підприємство перевозить в середньому 30 мільйонів пасажирів, у тому числі всіх пільгових категорій. Нині "Рівнеелектроавтотранс" - одне з найбільших у комунальній власності та й нараховує 490 працівників. Окремі його відділи мають у своєму складі понад 250 чоловік. Діяльність підприємства забезпечують основні відділи:
- відділ експлуатації;
- відділ по обслуговуванню та ремонту;
- віддід електрогосподарства;
- виробничо-господарський відділ.

Коефіцієнт технічної готовності рухомого складу тролейбусів досяг 80%, а коефіцієнт використання рухомого складу - 73%, при тому, що середній вік тролейбусів - 19,4 років. Такий коефіцієнт технічної готовності рухомого складу досягнутий завдяки виконанню силами підприємства капітально-відновлювальних та інших видів планових ремонтів в кількості 32 одиниці за рік та 24 од. за 8 місяців цього року.

У 2005 році обсяги пробігу зростають завдяки відкриттю 3-х нових маршрутів і перегляду розкладів руху у сторону збільшення, впровадження 2-х змінних режимів роботи тролейбусів на лінії.

Досягненню стабільної роботи підприємства сприяла "Програма стабілізації та розвитку електротранспорту у м. Рівне на 2003-2005 роки" затверджена у 2002 році рішенням Міської ради. Згідно наміченої Програми здійснено будівництво нової тролейбусної лінії, яка пролягла від вулиці Будівельників по вулиці Черняка до Молокозаводу, довжиною 3 км. Нові тролейбусні маршрути, які відкриті 20 травня 2005 року, з'єднали один з найбільших "спальних" районів міста з центром та іншими районами.

Для забезпечення надійного електроживлення контактної мережі маршрутів проведено ремонт та модернізацію ТТП-1, ТТП-2, ТТП-12. А саме:
- проведена заміна застарілих випрямлячів КВ (кремнієві) на нові і більш надійні випрямлячі ВАКЛЕ;
- проведений монтаж нових схем управління лінійних автоматів;
- на ТТП-1 зроблений додатковий кабельний ввід 10 кВ і 0,4 кВ, що значно покращило схему живлення підстанції, як зі сторони високої напруги так і напруги власних потреб;
- на всіх тягових підстанціях замінено лічильники обліку електроенергії на електронні.

З метою підвищення стійкості електроізоляції та зменшення навантаження на опорні конструкції і тросову систему контактної мережі замінено майже 31 % ізоляції та підвісної арматури. Обладнана пересувна електротехнічна лабораторія для перевірки електрозахисних засобів та електрообладнання тягових підстанцій, а також пошуку місць пошкодження кабельних ліній.

В підприємстві функціонує вимірювально-діагностичний пост по перевірці технічного стану дорожньо-транспортних засобів, акредитований Рівненським державним центром стандартизації, метрології та сертифікації. По результатах перевірки видається діагностична карта на дорожньо-транспортний засіб. В автогаражі побудоване і обладнане акумуляторне відділення по ремонту і обслуговуванню автомобільних акумуляторів.

Успішно виконуються ремонтні та зварювальні роботи із застосуванням напівавтоматів в середовищі вуглекислого газу та електрифікованих засобів малої механізації.

КП "Рівнеелектроавтотранс" - це не лише тролейбуси. Це ще й соціальна інфраструктура: база відпочинку в Ходосах, на території підприємства є зимовий сад, спортивний майданчик, кімната відпочинку, більярдна, медпункт.


Copyright © 2015 - 2019 КП «Рівнеелектроавтотранс» РМР. Всi права застережено.